Saturday, February 26, 2011

Shoes for Summer (or Spring)

Now it's possible to follow this blog on bloglovin'!

Follow my blog on bloglovin'

Tätä blogia voi muuten seurata nyt myös bloglovin'issa! :)

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla





As I am a big fan of shoes, I thought I'd share some pictures of them with you today.

Koska tykkään kengistä todella paljon, ajattelin jakaa tänään muutamia kenkäkuvia kanssanne.



My new 10cm heels for summer. Every woman needs a pair of basic black high heels!

Näillä 10cm koroilla kelpaa tallustella kesällä. Jokainen nainen tarvitsee parin perusmustia korkkareita!



As you might notice from the picture, my shoe size is 41 (UK 7, US 9½). Personally I think that it's very hard to find beautiful shoes in that size from Finland. And if you're lucky enough to find nice shoes in that size, they're usually way too narrow for size 41 feet.


Kuten kuvasta voikin ehkä tihrustella, niin mun kenkäkokoni on tosiaan 41. Olen henk.koht. sitä mieltä, että Suomesta on tosi vaikeeta löytää sen kokoisia nättejä kenkiä. Jos kokoa 41 joskus löytyy, niin se on yleensä niin hirveän kapealestinen, että ei mene mulle jalkaan. 



To be honest, these shoes are quite out of character for me because I don't usually wear these kinds of things. However, I'm very picky when it comes to shoes with no heel (well, I'm extremely picky with high heels as well :D) and these shoes looked really nice in the pictures so I decided to give them a try. I ordered these from Ellos for 30e or so and so far I'm very happy with my purchase.

Rehellisesti sanoen nämä kengät ovat aika OOC mulle, koska mulla ei ole tapana käyttää tän tapaisia juttuja. Olen kuitenkin tosi nirso "lättäpohjaisten" kenkien suhteen (no, oon kyllä ihan hirveen nirso korkkareidenkin kanssa :D) ja nämä näyttivät tosi kivoilta kuvissa, joten ajattelin sitten tilata ne kokeilun vuoksi. Nämä on siis Ellokselta ja maksoivat n.30e ja oon tähän mennessä ollut tosi tyytyväinen näihin.


So, what are your favourite summer shoes like? Thankyou for reading! :)

No millaiset teidän lempparikesäkengät olisivat? Kiitos lukemisesta! :)

2 comments:

sun said...

Uui tosi kauniita kuvia :3 Ja sulla on kauniita kenkiä...
Mistä ihmeestä saa tollaset ihan perus mustat korkkarit? Noi sun on tosi kivan malliset :)

Matilda said...

Kiitti! :) No mä kolusin eka kaikki Salon kenkäkaupat läpi ja löysin nämä sitten Halikon Prismasta, ne makso siellä about 35e ja niitä pitäis olla siellä edelleen myynnissä. Jos tahtoo kuluttaa vähän enemmän rahaa, niin sit tietty löytyy Vagabondilta (ainakin K-kengässä myydään just näitä kys. Vagabondin korkkareita) sellaiset mustat korkkarit, joissa on kolme niittiä takasaumassa. Ne on kanssa tosi kivat, mutta makso vissiin jotain 70e niin ei mahtunut ihan mun budjettiin tuolloin :D Ja oon kanssa Sokoksella nähnyt semmoisia mustia peruskorkkareita, jotka oli jotain 30-40e luokkaa muistaakseni.