Thursday, February 24, 2011

Finglish - in both Finnish and English



Everyone who knows me also knows that when it comes to my memory, I'm like a goldfish. I tend to forget almost everything about, well, everything and that is the very reason why I always end up in troubles. I have had many blogs but I have always forgotten about them or decided that "Nah, this is quite a boring blog. I should just stop updating it." However, this time I'm going to try harder and good job that I have a friend who will probably keep reminding me about this! 
This blog is (or well, will be) a lifestyle blog of a young woman who likes all kinds of normal things.

Kaikki jotka tuntevat minut tietävät myös, että muistiltani muistutan lähinnä kultakalaa. Mulla on tapana unohtaa melkein kaikki ja siksi päädynkin usein ongelmiin. Mulla on ollut monia blogeja, mutta olen aina unohtanut ne tai sitten vain päättänyt, että "Jaa, tää blogi on kyllä melko tylsä. Mun pitäisi varmaan vaan lopettaa sen päivittäminen". Tällä ketaa aion kuitenkin yrittää vähän enemmän ja onneksi mulla onkin eräs kaveri, joka todennäköisesti tulee muistuttamaan mua tästä!
Tämä blogi on (tai oikeastaan tulee olemaan) erään normaaleista asioista pitävän nuoren naisen lifestyle -blogi.

No comments: