Saturday, March 26, 2011

Disco diva and you wonder who's that chick, who's that chick



I'm sorry for the lack of updates! I've been quite busy and lazy lately. However, today I'm going to share some pictures with you :)

Olen todella pahoillani päivitysten puutteesta! Olen ollut melko kiireinen ja laiska viimeaikoina. Tänään aion kuitenkin jakaa satunnaisia kuvia kanssanne :)


Me at my friend's house. We were celebrating her 18th birthday :)

Minä kaverini luona. Juhlittiin hänen 18v. synttäreitään :)


Me and my friend looking retarded :D

Minä ja kaverini, näytämme ehkä hieman vähemmän järkeviltä tässä :D


I don't really look like myself in this picture.

En oikein näytä itseltäni tässä kuvassa.


So, I was supposed to write about the dress I ordered from Asos but unfortunately it didn't fit. The waist part and belt were too loose for me and the bust part was too small. However, the fabric felt very nice and the dress was very well made, so I'm most probably going to keep ordering things from Asos in future. I also ordered very nice shoes from H&M and they are absolutely gorgeous. I'm going to post some pictures of them in future. 

I can't believe that March is almost over! It's less than month now until my trip to England and I'm extremely excited! I bought a new suitcase last week but I still have some last moment things to do. I'm travelling alone for the very first time in my life, so I'm quite nervous about my hotel and flight bookings even though I've checked them many times and they should be fine. 

Anyway, thankyou for reading! :)

Minunhan oli tarkoitus kirjoittaa siitä mekosta, jonka tilasin Asokselta, mutta valitettavasti se ei istunut päälleni. Vyötäröosa ja vyö olivat liian suuria, mutta rintapala taas liian pieni. Mekko oli kuitenkin todella hyvälaatuinen ja kangas oli mukavan tuntuista, joten aion todennäköisesti tilata juttuja Asokselta tulevaisuudessakin. Tilasin myös oikein kivat kengät H&M:ltä ja ne ovat aivan järkyttävän ihanat. Postailen niistä kuvia joskus myöhemmin.

En voi uskoa, että Maaliskuu on jo melkein loppu! Nyt on enää alle kuukausi aikaa Englannin matkaani ja olen todella innoissani! Viime viikolla ostin uuden matkalaukun, mutta mulla on vieläkin joitain viimehetken juttuja kesken. Matkustan ekaa kertaa yksin, joten olen melko hermostunut kaikista hotelli- ja lentovarauksistani, vaikka olen kyllä tarkistanut ne useampaan kertaan ja kaiken pitäisi olla hyvin.

Kiitos lukemisesta!

No comments: